Per categorie:










  Per soort:














Kennismaken met pilates

Pilates is een weerstandstraining waarbij je door diverse grondoefeningen je romp versterkt (rug, buik en bekken). Het is een functionele training met het eigen lichaamsgewicht. Alle oefeningen worden rustig en gecontroleerd uitgevoerd op een mat. Hierdoor train je met een correcte lichaamshouding je spieren. Deze methode leidt tot een sterk en flexibel lichaam, een goede lichaamshouding, waardoor je lichamelijke klachten voorkomt of wegneemt.
Pilates is geschikt voor iedereen, jong en oud, sporter of geen sporter. Tevens is het een revalidatietraining voor mensen met rugklachten.
De voordelen van Pilates: Betere lichaamshouding, sterke en soepele spieren, versterkt de rug en buikspieren, versterkt de bekkenbodemspieren, helpt stress te verminderen en verbetert de bloedcirculatie en stofwisseling.

Spreek je het bovenstaande je aan, maar weet je niet zeker of het echt iets voor je is. Dan is dit de perfecte manier om het uit te proberen. In deze 6 lessen maak je kennis met alle soorten pilates oefeningen.

tijd: woensdag 19:00-20:00 uur
periode:17 april t/m 29 mei 2019 - 6 lessen
plaats:Volksuniversiteit Lisse Vuursteeglaan 9 LISSE
docent: I. (Ingrid) Ram

extra info: Voor de lessen verzoeken wij u het volgende mee te nemen:
- een handdoek om op te liggen (matjes zijn aanwezig)
- een flesje water
- een warm vest voor de cooling down
maximaal: 12 deelnemers
prijs: € 37,00
code: VBO169  
Naar aanmeldformulier
  



Nieuwsbrief

Indien u onze nieuwsbrief nog niet ontvangt, kunt u zich hier aanmelden:

naam:  
e-mail: