Vragen over jouw inschrijvingen
Hoe kan ik inschrijven?
Inschrijven kan via deze website.
Hoe kan ik betalen?
Het verschuldigde cursusbedrag wordt rond de startdatum automatisch afgeschreven. Wanneer in twee termijnen automatisch wordt geïncasseerd dan vindt de tweede betaling halverwege de cursus plaats.
Wat als de cursus van mijn keuze vol is?
Wanneer je je inschrijft voor een cursus die volgeboekt is, dan krijg je hierover een email. Je komt automatisch op de wachtlijst te staan. Komt er een plaats vrij of organiseren wij een extra groep, dan nemen wij contact met je op.
Ik heb me online ingeschreven. Wat gebeurt er dan?
Nadat wij je inschrijving hebben ontvangen wordt deze ingevoerd in ons administratieprogramma. Daarna kun je verschillende (automatische) emailberichten ontvangen:
- een bevestiging dat wij je inschrijving hebben ontvangen
- een bevestiging van doorgang met de gegevens van de cursus (uiterlijk 1 week voor aanvang)
- een bericht dat je op de wachtlijst bent geplaatst.
Mijn cursus begint binnenkort en ik heb nog niets gehoord?
Het kan zijn dat er nog niet voldoende inschrijvingen zijn. Uiterlijk 1 week voor aanvang van een activiteit besluiten we of deze door kan gaan. Je krijgt uiterlijk 1 week voor de geplande aanvangsdatum per email bericht over het wel of niet doorgaan van de cursus. Als je geen email hebt ontvangen controleer dan of de email in de spam (ongewenste email) is terechtgekomen.
Mijn werkgever betaalt voor de cursus. Kan ik een factuur krijgen?
Ja, dat kan. Stuur een email naar administratie@volksuniversiteit-lisse.nl. De administratie zorgt er dan voor dat je een factuur ontvangt.
Ik heb een verkeerde reservering via de website gemaakt. Hoe kan ik dat wijzigen?
Informeer ons hierover via het inschrijfteam, met email: inschrijfteam@volksuniversiteit-lisse.nl Zij kunnen dit wijzigen.
Kan ik mijn cursus kosteloos annuleren?
Je kunt de cursus tot 2 weken vóór aanvang van de cursus kosteloos annuleren. Uitsluitend per email naar inschrijfteam@volksuniversiteit-lisse.nl Wanneer de cursus begonnen is, is annuleren niet meer mogelijk.
Krijg ik geld terug bij ziekte, afwezigheid of les gemist?
In de Algemene voorwaarden staat vermeld dat je geen geld terug krijgt bij ziekte of het missen van één of meerdere lessen. In speciale gevallen kan hiervoor een uitzondering worden gemaakt. Stuur in dit geval een mail naar administratie@volksuniversiteit-lisse.nl .
Calamiteiten, overmacht en opgelegde overheidsmaatregelen
Bij overmachtssituaties, calamiteiten en opgelegde overheidsmaatregelen kan de cursus voortgezet moeten worden op een andere datum, locatie of online. Aangezien in deze situaties geen reguliere voortzetting onder de oude condities mogelijk is, wordt er geen restitutie verleend van het gehele of gedeeltelijke cursusgeld.
Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag?
Stel dan je vraag aan info@volksuniversiteit-lisse.nl.